Jak korporacje taksówkarskie walczą o klienta?

Rynek taksówkarski dynamicznie się zmienia, co zmusza korporacje do nieustanego konkurowania o klienta. Już dawno minęły czasy, kiedy musieliśmy biegać po mieście w poszukiwaniu taksówki i wybieraliśmy pierwszą na jaką natrafiliśmy. Obecnie cenimy sprawdzone rozwiązania. Pojawia się więc pytanie jakie działania powinni podejmować przewoźnicy, by pozyskać klientów i sprawić by zawsze już wybierali tylko ich usługi.

Mogłoby się wydawać, że najważniejszym kryterium wyboru korporacji jest cena za kilometr. Wiele osób wciąż decyduje się na przewoźników, którzy oferują najniższe stawki. Coraz częściej jednak klienci zwracają uwagę również na inne kwestie, takie jak chociażby stan floty. Chcemy podróżować nie tylko bezpiecznie, ale też komfortowo.

Wygoda to jednak nie tylko standard samochodu, ale także dodatkowe udogodnienia. Przykładem rozwiązań jakie pojawiają się na rynku są bezgotówkowe przejazdy realizowane za pomocą specjalnych kart bądź kodów, przesyłanych w wiadomości SMS. Takie rozwiązanie jest szczególnie korzystne dla firm, które w łatwy i wygodny sposób mogą organizować przejazdy dla swoich pracowników.

Obecnie niemal wszyscy korzystają z aplikacji mobilnych, dlatego też przewagę zyskują te korporacje, które komunikują się z klientami właśnie za pomocą tego kanału. Jednak samo stworzenie aplikacji nie oznacza jeszcze sukcesu - klienci zwracają uwagę na poszczególne opcje. Bardzo wygodne jest, jeśli aplikacja ma możliwość integracji z Google Maps, dzięki czemu na bieżąco można śledzić położenie taksówki, począwszy od zamówienia przejazdu, aż do momentu opuszczenia samochodu. Coraz częściej klienci zwracają uwagę na opcję pre-paid, umożliwiającą dokonanie zapłaty za kurs już podczas jego zamawiania.

Dla osób, które dużo podróżują po Polsce, ważne jest aby zawsze móc korzystać ze sprawdzonych korporacji. Taką możliwość mają klienci Polskiej Sieci Taxi 19 123, czyli systemu zrzeszającego korporacje taksówkarskie w największych polskich miastach i oferującego flotę ponad 5000 samochodów. Już niedługo klienci PST będą mogli korzystać z dedykowanej aplikacji TaxiDO.

Więcej na temat tego jak szybko i wygodnie zamówić taksówkę można znaleźć na stronie aplikacji:www.taxido.com.pl

 

Autorem komentarza jest Maciej Dominiak, Wiceprezes firmy Pyrylandia Sp. z o.o. ZX Spectrum Sp. kom. właściciela marki TaxiDo

 

Projekt TaxiDO jest współfinansowany przez UE ze środków programu Innowacyjna Gospodarka